Lai varētu jums piedāvāt labāku saturu, lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Apmeklējot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Sapratu
Iepriekšējais
Nākamais

E-seminārs “Pašvaldības un eAdrese: kas jāpaveic?”

2017. gada 11. janvārī Latvijas Pašvaldību savienībā notika E-seminārs “Pašvaldības un eAdrese: kas jāpaveic?”.

Oficiālās elektroniskās adreses likums noteic, ka valsts pārvaldes iestādēm, tai skaitā pašvaldībām un to iestādēm, kā arī privātpersonām, kurām deleģēts valsts pārvaldes uzdevums, eAdreses izmantošana ir obligāta no 2018. gada 1. jūnija. Lai izmantotu eAdresi, iestādēm ir jānodrošina pieslēgums. Šis e-seminārs iepazīstināja ar eAdreses ieviešanas procesu un pieslēgšanās iespējām.

Kas ir eAdrese un tās ieviešanas termiņi
Pašvaldību pieslēgumu veidi eAdresei
Vienotās pašvaldību sistēmas integrācija ar eAdresi
ERAF projekts Pašvaldību klientu informācijas pārvaldības risinājums (PKIP)
VPVKAC sistēmas integrācija ar eAdresi
Informācija par anketas aizpildi