Lai varētu jums piedāvāt labāku saturu, lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Apmeklējot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Sapratu
Iepriekšējais
Nākamais

Pieejamas vadlīnijas par darba organizēšanu, darba samaksu un klientu apkalpošanu ārkārtējās situācijas laikā

Informatīvo materiālu sagatavojusi Valsts kanceleja sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, lai sniegtu skaidrojumus un ieteikumus darba organizācijai, darba samaksai un klientu apkalpošanas organizēšanai valsts pārvaldes institūcijās ārkārtējās situācijas laikā saistībā ar Covid-19 pandēmiju. Mēs regulāri atjaunosim un papildināsim šo apkopojumu atbilstoši problēmsituācijām, kuras iestādēm radīsies, un situācijas attīstībai.

VADLĪNIJAS PIEEJAMAS ŠEIT.

Jautājumu gadījumā aicinām vērsties Valsts kancelejā:
• cilvekresursi@mk.gov.lv (darba organizācijas un darba samaksas jautājumi),
• Erika.Gromule@mk.gov.lv, 67082987 (darba organizācijas jautājumi),
• Laila.Ruskule@mk.gov.lv, 67082983 (darba samaksas jautājumi),

vai Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā:

• Maija.Anspoka@varam.gov.lv, 67026938 (klientu apkalpošanas jautājumi).

 

Valsts kanceleja

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija

VADLĪNIJAS DARBA ORGANIZĀCIJAI, DARBA SAMAKSAI UN KLIENTU APKALPOŠANAI VALSTS PĀRVALDES INSTITŪCIJĀS ĀRKĀRTĒJĀS SITUĀCIJAS LAIKĀ