The page uses cookies to offer you better content. By visiting this site, you consent to the use of cookies.
Ok

Latvijas Pašvaldību savienība (LLPS) ir sabiedriska organizācija, kas brīvprātīgi apvieno Latvijas Republikas pašvaldības. Tā dibināta 1991.gada decembrī. Saskaņā ar likuma "Par pašvaldībām" 96.pantu LPS ir pilnvaras pārstāvēt pašvaldības sarunās ar Ministru kabinetu, jo LPS apvieno vairāk nekā pusi no visiem pašvaldību veidiem. vietējām pašvaldībām. LPS biedri ir 41 Latvijas pašvaldība. 

LPS darbojas kā pašvaldību pārstāvis, advokāts un padomdevējs Latvijā un Eiropā. Mēs sniedzam ieguldījumu pašvaldību politikas veidošanā, risinām kopīgas problēmas un aizstāvam pašvaldību intereses.

Lēmumu pieņemšana LLP ir organizēta vairākos līmeņos. Augstākā lēmējinstitūcija ir Biedru sapulce , kas tiek sasaukta ne retāk kā reizi gadā. Parasti Asambleja tiek sasaukta kopā ar Biedrības augstāko pārvaldes institūciju – Kongresu . Kongresa sanāksmju starplaikos LLPSR pārvalda padome , bet padomes sēžu starplaikos – Valde .

Izšķiroša loma pašvaldību politikas izstrādē un atzinumu sagatavošanā ir pastāvīgajām komitejām

  • Finanšu un ekonomikas komiteja;

  • Izglītības un kultūras komiteja;

  • Sociālo un veselības jautājumu komiteja;

  • Reģionālās attīstības un sadarbības komiteja;

  • Tautsaimniecības komisija.

Komitejas tiekas katru mēnesi, lai apspriestu dažādus jautājumus. Biedrība ir atvērta sadarbībai un iesaistās praktiski visu pašvaldībām svarīgu jautājumu risināšanā.

LPS ir viens no nevalstiskās organizācijas „Latvijas Pašvaldību mācību centrs” dibinātājiem, kas piedāvā apmācību pašvaldību politiķiem un darbiniekiem.

The LALRG has established a company “Municipal Consultation Centre” offering following services:

  • Financial consultations, including drafting of the investment project financing model;

  • Consultations onthe available EU structural funds, elaboration of the structural funds projects;

  • Analysis of the EU funds co-financing expenses, benefits and economic impact;

  • Elaboration of feasibility studies and business plans;

  • Development of PPP projects and project documents;

  • Business assessment for the needs of the customer and the Register of the Enterprises;

  • Preparation of documentation for taking a loan.