Lai varētu jums piedāvāt labāku saturu, lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Apmeklējot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Sapratu

Latvijas Pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) asociācija (IKT Asociācija) ir brīvprātīga profesionālā asociācija, kas darbojas kā Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) struktūrvienība, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus, LPS statūtus un Nolikumu.

IKT Asociācijas mērķis ir apvienot un organizēt pašvaldību IKT sektora vadītājus un darbiniekus, lai:

  1. attīstītu starppašvaldību kontaktus, sekmētu vispārējo sadarbību, pieredzes apmaiņu un pašvaldību attīstību;
  2. paaugstinātu dalībnieku kvalifikāciju;
  3. piedalītos LPS lēmumu izstrādē un izpildē;
  4. rūpētos par dalībnieku tiesisko aizsardzību;
  5. pārstāvētu pašvaldību IKT intereses valsts un privātā IKT sektorā;
  6. organizētu kopīgos pašvaldību IKT iepirkumus;
  7. pārstāvētu pašvaldību IKT intereses Eiropas Savienības, Eiropas Padomes, citās starptautiskajās profesionālajās IKT pārstāvošās institūcijās.

Pašvaldību IKT Asociācijas dalībnieki ir pašvaldības LPS biedri. Iestāšanās IKT Asociācijā un izstāšanās no tās notiek, pamatojoties uz pašvaldības pieteikumu/atteikumu.

Asociācijas Priekšēdētāja - Ilze Āboliņa , Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Jelgavas digitālais centrs” vadītāja, e-pasts: ilze.abolina@ikt.lps.lv.

Asociācijas valde :

  • Egons Spalāns, Ventspils valstspilsētas pašvaldības Izpilddirektora vietnieks;
  • Juris Joksts, Cēsu novada pašvaldības Digitālā centra vadītājs;
  • Iveta Lapiņa, Liepājas valstspilsētas pašvaldības IT daļu vadītāja;
  • Arnis Gulbis, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Aģentūras “Rīgas digitālā aģentūra” direktors;
  • Oskars Krakts, Mārupes novada pašvaldības Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs;
  • Edgars Martinsons, Valmieras novada pašvaldības Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja vietnieks.

IKT Asociācijas sekretariāta funkcijas veic LPS padomnieks Guntars Krasovskis , guntars.krasovskis@lps.lv, mob.tālr.: 29104238

Iepriekšējais
Nākamais

Asociācijas sanāksme 08.01.2025

2025. gada 8. janvārī notika Latvijas Pašvaldību Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) Asociācijas sēde, kuru vadīja priekšsēdētāja Ilze Āboliņa. Sēdē piedalījās68 dalībnieki, Egita Rudzīte Valsts digitālās attīstības aģentūras (VDAA) IS attīstības departamenta direktore.

Sanāksmes videoieraksts pieejams  šeit .

Sēdi atklāja Ilze Āboliņa, dodot vārdu VDAA pārstāvei Egita Rudzītei, kura sniedza prezentāciju par Atveseļošanās un noturības fonda projektu “Atvieglojumu pārvaldības pakalpojuma pilnveide un ieviešanas atbalsts”. E. Rudzīte iepazīstināja ar Atvieglojamu vienotās informācijas sistēmu (AVIS), kuru mērķis ir nodrošināt centralizētu atvieglojumu uzskaiti un administrēšanu. Tika apspriesta arī iespēja pašvaldībām pieteikties uz projekta finansējumu, kas tiek sniegts sistēmu integrācijai starp pašvaldības administrēšanas sistēmu un AVIS.

Dalībnieki diskutēja par pieteikšanos un realizācijas mehānismu. E. Rudzīte piedāvāja, sadarbojas ar LPS, organizēt pieredzes apmaiņas sanāksmes par integrācijas risinājumiem, kuri tiek izmantoti 5 pilotpašvaldībās, lai citi pašvaldību speciālisti varētu izvēlēties, kuru no tiem ieviest savā pašvaldībā. I. Āboliņa komentēja, ka pārējās pašvaldības nevar gaidīt projektu beigas, lai varētu uzsākt AVIS ieviešanu katrā pašvaldībā.

E. Rudzīte ieviešanas nepieciešamību, ka projekta ietvaros tiek ārpakalpojums, kura viens no uzdevumiem ir izstrādāts AVIS ceļa karti, balstoties uz pašvaldību problēmām un tehniskiem risinājumiem.

Lēmumi:

  • VDAA konsultanti AVIS lietošanas paplašināšanas un ceļa kartes izstrādes darba uzdevuma ietvaros janvāra tiksies ar visu pašvaldību pārstāvjiem.
  • VDAA janvāra laikā katrā pašvaldībām (iz 5, kas jau ir tās projektae partneri) nosūtīs vēstuli ar aicinājumu pieteikties projektā par sadarbības partneri, lai nodrošinātu pašvaldības kā atvieglojumu devēja integrāciju ar AVIS.
  • Projekta īstenošanas laikā VDAA ar LPS starpniecību organizēs regulāras tikšanās, lai visas pašvaldības ir informētas par projektu gaitu un pašvaldības savā starpā apmainās ar noderīgu pieredzi AVIS ieviešanā.

 

AVIS prezentācija
Sanāksmes protokols