Iespējams, esat pamanījuši, ka katru gadu rudenī Briselē notiek plaša mēroga pašvaldību pasākums (apm.5000 dalībnieki) - Atvērto durvju dienas jeb OpenDays, kura ietvaros gan Briselē gan dalībvalstu pašvaldībās tiek rīkoti dažādi pasākumi (konferences, semināri utt.) par aktuālām tēmām.
Viens no dalības nosacījumiem šajā pasākumā ir reģionālā pārstāvniecība Briselē.
LPS ir jau vairākus gadus piedalījusies OpenDays un tādējādi dažādām Latvijas pašvaldībām (Grobiņa, Kuldīga, Līvāni, Sigulda, Daugavpils, Vidzemes reģiona attīstības aģentūra..) tika sniegta iespēja OpenDays ietvaros iepazīstināt ar saviem projektiem, dalīties veiksmīgajā pieredzē, „spodrināt pašvaldības tēlu”, iegūt jaunus potenciālos sadarbības partnerus utt.
Arī 2010.gadā no 4.-7.oktobrim tiek rīkotas OpenDays 2010 par 3 plašām tēmām – konkurētspēja, kohēzijas un sadarbība. Dalības apstiprinājums un pieteikums „pašvaldību partnerībām” jāiesniedz līdz 22.februārim.
Ja esat ieinteresēti būt pārstāvēti OpenDays, lūdzu, informējiet LPS, rakstot uz evita@lps.lv. Gaidīšu jūsu intereses paliecinājumus
līdz 2010.gada 20. janvārim.
Ja saņemsim intereses apliecinājumu, tad arī šogad meklēsim iespēju iesaistītes kādā „partnerībā” (conglomerate) un rakstīt pieteikumu par kādu no tēmām.
Pieteikuma apstiprinājuma gadījumā pašvaldībai jārēķinās ar:
- Eksperta atrašanu un prezentācijas gatavošanu (Tas var būs arī kāds no pašvaldības politiķiem-ES Reģionu komitejas
Latvijas locekļiem. Tādā gadījumā pilntiesīgie RK locekļi piedalās RK plenārsēdē un var paralēli pārstāvēt arī pašvaldību OpenDays, ietaupot ceļa un uzturēšanās izdevumus);
- Ceļa uzdevumiem uz Briseli oktobrī;
- Uzturēšanās izdevumiem (2-3 dienas);
- Reprezentācijas izdevumiem 100-200 eiro (kafija vai pusdienas semināra ietvaros, ko sedz „partnerība”) + jāved uz Briseli kādi informatīvie materiāli par pašvaldību.
- Sept.-nov. jārīko kāds „vietējais pasākums” savā pašvaldībā (ir iespējams noformēt jau kādu no plānotajiem pasākumiem šajā periodā par līdzīgā tēmām zem OpenDays logo).
Ja rodas jautājumi, rakstiet vai zvaniet.