Lai varētu jums piedāvāt labāku saturu, lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Apmeklējot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Sapratu
Iepriekšējais
Nākamais

Liepājas skolās matemātiku apgūst ar digitālajām tehnoloģijām

Četras Liepājas skolu 5. klases pilotprojektā uzsākušas matemātikas apguvi, mācību procesā izmantojot digitālās tehnoloģijas. Tādējādi paredzēts veicināt skolēnu interesi par eksaktajām zinātnēm, kā arī uzlabot skolēnu zināšanas, prasmes un individuālos sasniegumus matemātikā.

Pilotprojektā “Matemātika 200” četras skolas – Liepājas Centra sākumskola, Liepājas Raiņa 6. vidusskola, Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskola un Liepājas Liedaga vidusskola – aprīkotas ar 128 planšetēm, četriem uzlādes skapjiem un trīs interaktīvajiem ekrāniem, ieguldot pašvaldības  finansējumu 85 000 eiro apmērā. Savukārt tehnoloģiju un digitālā mācību satura apgūšanā matemātikas skolotājus apmācījuši izglītības uzņēmuma “Lielvārds” speciālisti.

Ieguvumi no digitālo tehnoloģiju izmantošanas, uz ko norāda pedagogi pēc diviem aizvadītiem mācību mēnešiem, ir vairāki: mācību procesu iespējams īstenot individuālāk un diferencētāk, veicinot skolēna pašvadītu mācīšanos – iespēju mācību vielu apgūt savā tempā un izpildīt uzdevumu skaitu, kas atbilst skolēna spējām. Vienlaikus skolotājs var sekot līdzi skolēna darbam un analizēt datus, izvērtēt sakarības, novērtēt, kam jāpievērš papildu uzmanība.

Pilotprojekts paredz, ka 5. klašu skolēni arī nākamajā gadā turpinās matemātikas apguvi, izmantojot viedierīces, turklāt tehnoloģijas iespējams izmantot arī citu mācību priekšmetu apguvē, un to atzinīgi novērtējuši gan skolēni, gan pedagogi.

Pilotprojektā “Matemātika 200” matemātikas stundās ar atbilstošu tehnoloģisko nodrošinājumu tiek apgūts digitālais mācību saturs, panākot maksimālu ikviena skolēna iesaisti savu individuālo matemātikas zināšanu un prasmju pilnveidē.

Sagatavojusi Dace Freidenfelde,

Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas

Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas

sabiedrisko attiecību speciāliste